Nabitý počátek června: CeBit, TOP ICT Garden party, nebo třeba CACIO

Překvapuje nás, že k tomu nedošlo již dávno – máme na mysli přesunutí veletrhu CeBit ze zimního na letní termín, blízký tomu v němž probíhal před lety (nikoliv ovšem každoročně) multimediálně-herní CeBit Home. Pořadatelé také největší evropský IT veletrh již nenazývají největším evropským IT veletrhem, ale konferencí, veletrhem a festivalem inovace a digitalizace s podtitulem byznys, kontakty, nápady. Nejsme si jisti, že se CeBit dokáže zbavit formátu veletrhu, doprovodný konferenční program ostatně není novinkou, ale dlouholetou tradicí (podobně jako na MWC v katalánské Barceloně). Podobně jako v minulosti tak vše začne odborně-konferenčním podělím (11.6.) a bude pokračovat veletrhem, konferencemi a „festivalem“ umístěným přímo v srdci hannoverského výstaviště.

Zdá se, že CeBit by po letech mohl stát za cestu či let do Hannoveru – když pro nic jiného, tak pro možnost připomenout si atmosféru obřích veletrhů přelomu století, které se povětšinou staly oběťmi digitální komunikace a menších, přesněji zacílených akcí. Digitální veletržní fesťák a možnost prohlédnout si pro změnu letní, a nikoliv předjarně pošmourný Hannover, jsou pak příjemným zpestřením. Je-li pro vás Hannover v příštím týdnu příliš z ruky, připomněli bychom rádi naši každoroční TOP ICT Garden Party, která se opět koná v bratislavské restauraci Hrad již tento čtvrtek.

A když už jsme nakousli téma akcí, veletrhů a konferencí, pak bychom rádi CIO a IT ředitelům ze segmentu utilit připomněli také již téměř tradiční setkání s Gartner analytikem Žarkem Sumićem, které nese letos název Can Internet of Energy Solve our 4D Energy Future Needs a proběhne příští týden (14.6.) a upozornili ty, kdo každoročně cestují na podzimní Symposium, že již byly zahájeny první vlny registrací a rezervací ubytování.

Se členy CACIO se pak těšíme na viděnou již tuto středu v pražském Lichtenštejnském paláci na akci „Jak mění moderní technologie svět okolo nás“ – budeme zde otevírat úvodní blok přednášek s tématem technologií a trendů, jež byste měli zvládnout či sledovat v souvislosti s internetem věcí.

Další komentáře

Zaklínadlo jménem CX – zákaznická zkušenost

Zákaznická zkušenost (CX, Customer Experience) se v posledních dvou letech stala absolutním zaklínadlem, které takřka zastínilo celé CRM. Z průzkumu Gartneru vyplývá, že více než pět tisíc globálních organizací již vytvořilo a obsadilo specializovanou pozici lídra pro oblast CX, přičemž bezmála polovina (40 %) jich je podřízena přímo CEO – to ilustruje, jaký význam je řízení a zlepšování zákaznické zkušenosti (či zákaznického zážitku) věnován, ale také to ukazuje, že podniky se snaží zákaznickou zkušenost, respektive možnosti...

Bezpečnost jako uživatelský zážitek v pěti krocích

Písnička o IT, které by se k podnikovým uživatelům mělo chovat jako k zákazníkům je dnes již poněkud ohraná. A navíc tak docela neplatí, protože s pokračující digitalizací vztah IT-dodavatel, byznys-zákazník naráží na své limity. Obě strany si často musí být blíž a učit se chápat technologický pohled (a limity technologií) na jedné a byznysový pohled (a potřeby obchodu) na druhé straně. To ale neznamená že analogie byznys-zákazník již nemá co nabídnout. Jak upozorňuje analytik a viceprezident...